If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами няма си, но ставаше въпрос за старото купе. Там парното няма нищо общо. Затова и на червената още преди 6-7г. с рязане, преправяне и т.н. успях да монтирам от 33 3-та серия парното.
А иначе старото парно за нищо не става, и то няма нищо общо с това на новото купе.
Няма такъв филм, не си ме разбрал. Никога не съм твърдял, че новото купе има слабо парно, ако беше така, нямаше да го слагам него в старата 33-ка. А това съм го правил, още преди да се запознаем. Всъщност то тогава го нямаше май форума още.
И аз имам хубаво парно и които познавам с 3та серия също има но когато го пусна както казах прави голям бял облак ,стаклата мазни и потни и антифриза намалял а това за бялата пяна на земята разбрах от кадее нищо тревожно
Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
И аз имам хубаво парно и които познавам с 3та серия също има но когато го пусна както казах прави голям бял облак ,стаклата мазни и потни и антифриза намалял а това за бялата пяна на земята разбрах от кадее нищо тревожно
Е просто в момента леко сълзи радиаторчето. И се изпарява излезлият антифриз. Парното е така направено, че прудно протича антифриза в самото купе, но се изпарява. Лошото е ако протече по-силно. Тогава няма решение, освен смяна. В общи линии това са нормални неща, все пак тия коли са вече на по 20 г, че и повече.
Смених термостата вече колата си загрява както трябва.Обаче тези радиаторчета на парното са кошмар , моето си течеше намерих друго 2ра употреба закачих го директно наблюдавах го загря колата не пусна от никаде сега е по-зле от старото апък и това топли . Разглобих старото мацах го с силикон ще видим резултата ново е139лв с отстъпка, ще ми доиде на 105лв ама точно за това не ми се дават ПОЗДРАВИ НА ВСИЧКИ И ЧЕСТИТА БАБА МАРТА живи и здрави
Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
Ами никаде не искат виката че нямало смисал . А имам една дилема когато запаля колата и ми вдига оборотите 2300 след 30сек някаде започват да падат лека полека понякога ги кача само до 1500 и това става дори и на загрял мотор но тогава падат още по бързо. Мн досадно всеки път да ми го прави и по принцип стоят точно на 1000 височки са ,това от дебитомер ли е стъпково моторче не забравяите че съм с инсталация от 145
Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
Аз имам известен опит с тия радиаторчета (разглобил съм поне 10). За съжаление само горчив. Защо никога не подлежат на ремонт?
Ще се опитам да обясня накратко. Тези радиаторчета са направени по много гадна техналагия. Та....в радиаторчето има 18 тръбички, 8 са за едната посока на водата, демек вход, а другите 8 са в обратна посока. тези тръби са щамповани и валцовани към основата на казанчетата, но между тях има цяло гумено уплътнение, на което се уплътнява и самото казанче. Основата е от поцинкована ламарина, която обче с времето ръждясва. Ръждясва защото гуменото уплътнение е една цяла лента с 18 дупки и е много голяма на площ. А това уплътнение с времето изгаря от топлината, напуква се, влагата влиза между него и ламаринената основа, основата ръждясва и накрая течността изтича при щанмповката между тръбата и ламаринената основа. Та ремонт дефакто не съществува.
Това може да се види, чак когато отщипете казанчето от ламаринената основа.
Ремонт се прави само с ново казанче.
1во с залепеното радиаторче днес цял ден обикаляхме не протече , сменихами старото в моргата с друго ще го видим и то как ще е .2 ро колата от два дни взе да прекъсва след подмяна на няколко компекта свещи стари и влошаване на нещата си купих НЖК ПЛАТИНУМ но и кабелите са за смяна цъкат бенз. помпа дранчи но с новитв свещи се оправи. Ако не работи кабел е нормално да ми цапа свеща нали? И нещо от едната страна сякаш леко ми чукат клапани но маслото ми е доста зле предстои смяна с 20к надявам се тогава да спрът
Алфа Ромео 33 със сърце от 145-1.7 16v ,33-1.7 16v Imola, 33-1.7 8v, ex33-1.8тд
Исках да го видя как изглежда,че нещо ми се въртеше в главата дали не може да се направи от медни тръбички споени заедно,но така като го гледам ще е сложна работа.
Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече. Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02
1во с залепеното радиаторче днес цял ден обикаляхме не протече , сменихами старото в моргата с друго ще го видим и то как ще е .2 ро колата от два дни взе да прекъсва след подмяна на няколко компекта свещи стари и влошаване на нещата си купих НЖК ПЛАТИНУМ но и кабелите са за смяна цъкат бенз. помпа дранчи но с новитв свещи се оправи. Ако не работи кабел е нормално да ми цапа свеща нали? И нещо от едната страна сякаш леко ми чукат клапани но маслото ми е доста зле предстои смяна с 20к надявам се тогава да спрът
свещи си вземи денсо обикновени. да, нормално е да се цапат ако кабелите са капут. иначе вероятно ти тракат повдигачите. слагай хубаво масло 10в40 и виж как ще е. не е нужно да е селения.
Смятаййй то голям гювеч в тва парно било аз се чудя що ми мирише на пържени мушички . Голяма играчка ли е ревизията му някакви вариянти да се почисти без да се сваля има ли ?
Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment